enkele brokstukken bekijken
2 plaatsers
:: The city Laysha :: Het plein :: Het plein
Pagina 1 van 1
enkele brokstukken bekijken
Ikuto liep droogjes op de afgebroken muur, waarvan nog enkele brokstukken te zien waren. Hij huppelde daarop en hij floot daarbij nog een deuntje ook. Hij had de vrouwen al wel enkele keren gezien en hij vond het mooie mensen. Hij sprong van de ruïne af en hij ging erop liggen, met zijn handen in zijn nek. Hij staarde naar de vele wolken die vormen vormden in de lucht. Opêens hoorde hij wat afkomen...
Ikuto- Posts : 5
Je Profiel
Leeftijd:: 17 jaar
Krachten:: Katkrachten
Karakter:: Neutraal
Re: enkele brokstukken bekijken
Leah keek wat rond, de blauw-harige jongen was haar niet eens opgevallen. Ze keek vanuit een boom op Ikuto neer die toen eronder door liep, ze liet zich lenig uit de boom vallen. Van achter kwam ze zacht aanlopen waardoor ze amper hoorbaar was, toen liet ze zich naast Ikuto ploffen. 'Hay!' Zei Leah.
Leah- Posts : 16
Je Profiel
Leeftijd:: 17 Jaar.
Krachten:: Kan een wolf worden, haar woede laat haar veranderen, ook kan ze het zelf bepalen, en het kleinste beetje bloed laat haar doordraaien om te moorden.
"hallo"zei Ikuto een beetje droogjes terwijl hij eens uitgebreid geeuwde. Hij zette zich recht en hij keek naar lea "wie ben je?". Hij rekte zich uit en liet zijn oren en staart verschijnen, die hij dan ook eens trots heen en weer liet bewegen.
Je Profiel
Leah ging ook recht zitten en keek Ikuto aan. 'Hallo.' Zei ze droog en keerde haar hoofd naar Ikuto. 'Ik ben Leah.' Zei ze toen en hief haar wenkbrauwen op toen hij z'n oren en staart liet verschijnen. 'Nog een dierlijk iemand, zie ik.' Zei ze tegen Ikuto.
Je Profiel
Krachten:: Kan een wolf worden, haar woede laat haar veranderen, ook kan ze het zelf bepalen, en het kleinste beetje bloed laat haar doordraaien om te moorden.
"Ikuto Tsukiyomi is de naam"zei Ikuto en hij was duidelijk nog een beetje moe. "altijd al geweest". Hij rekte zich nog eens uit en hij bekeek zijn vlijmscherpe klauwen eens. Hij geeuwde nog eens en niesde daarna eens luid "excuseert u mij"
Je Profiel
'Aha..' Zei Leah. Ze keek naar het gras wat door haar vingers gleed. 'Oh, oké, je hoeft geen u te zeggen, dan voel ik me zo oud.' Zei ze en grijnsde. Ze keek toen weer naar het gras en geeuwde ook. Ze deed haar hand voor haar mond.
Je Profiel
"hoe oud ben je dan Leah?"zei Ikuto die met zijn rug tegen een steen leunde. Hij kek Leah geinteresseert aan en hij legde zijn handen in zijn nek. Het was hier best warm.
Je Profiel
'Gewoon 17, helemaal niet oud eigenlijk.' Zei ze met een grijns. Ze zuchtte eventjes en keek naar het gras. Het was nóg groener toen de zon er op viel. Leah glimlachte naar Ikuto.
Je Profiel
:: The city Laysha :: Het plein :: Het plein
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: